forex trading logo

Turistika.cz - Tipy na výlet
RSS kanál Turistika.cz - Svět | Tipy na výlet

• BLIK BLIK 2019 - festival světla a umění ve veřejném prostoru
    Plzeňský festival světla se blíží! Tentokrát rozblikáme samotné centrum města v termínu 29. - 30.března (vždy od 19:00 hodin) na trase od DEPO2015 přes náměstí Republiky až po Pivovarnické muzeum. Těšte se na 13 instalací v interiéru i exteriéru.…

• Výlet do Blanska
    V Jihomoravském kraji jsme navštívili město Blansko s mnha památkami. Leží v údolí řeky Svitavy. Původně vzniklo jako osada, kde podél Svitavy procházela významná obchodní cesta z Podunají do Čech. V poslední tředtině 16. století se Blansko dostalo…

• Toulky starobylým Lipníkem nad Bečvou
    Na výlet na Střední Moravu jsme se vypravili vlakem. Tentokrát jedeme do starobylého města - Lipníku nad Bečvou, najdete ho v srdci Moravské Brány. Leží na prastaré obchodní cestě - Jantarové stezce, kterou z jedné strany lemují Hostýnské vrchy a z…

• Kořenov – rozhledna Maják Járy Cimrmana, minipivovar Čáp i turistika
    Jedeme do Jizerských hor, dá se říct, že jsme už dojeli na jejich okraj - do podhůří těchto hor. Dnes jsme si udělali výlet podle Jizery, teď jsme ji na chvilku opustili, ale zítra se k ní ještě vrátíme. Zatím se na ni podíváme z výšky. Výlety…

• Na výlet do Svitav
    Malebné město Svitavy je rozloženo na hranici Moravy a Východních Čech v krajině Svitavské pahorkatiny. Vzniklo v místě, kde bývaly středověké kupecké stezky, při brodu přes říčku Svitavu. Své náměstí  si zde měšťané postavili z kamene. Od 16.…

• Výstava: Pomníky Velké války 1914 - 1918 v Karlovarském kraji - Loket
    Autem do Lokte, kde probíhá: Výstava: Pomníky Velké války 1914 - 1918 v Karlovarském kraji Panelová výstava při příležitosti stého výročí konce první světové války přibližuje umělecky nejzajímavější pomníky věnované památce padlých, vybudované…

• Výstava: Světová umělecká knižní vazba - Loket
    Autem do Lokte, kde probíhá: Výstava: Světová umělecká knižní vazba Reprezentativní výběr z děl významných světových uměleckých knihařů ze sbírky Expozice umělecké knižní vazby v Lokti. Zastoupení umělci: Philip Smith, Edgar Claes, Monique…

• Muzeum kostek
    Na dnešní výlet vyrážíme metrem B do stanice Národní třída. Muzeum se nachází hned za OC Quadrio v Národní ulici. K vidění jsou úžasné stavby z lega - Krteček, Národní muzeum, Karlův most, Taj Mahal, vlakové nádraží, dráček Soptík a mnoho…

• Muzeum Bedřicha Smetany
    Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 197 nebo 196 na Přístaviště, kde přestoupíme na tramvaj č. 17 a jedeme do zastávky Karlovy lázně. Jdeme po Smetanově nábřeží směrem na Staroměstskou a odbočíme doleva na Novotného lávku . V muzeu jsou k…

• Muzeum filmových legend
    Na dnešní výlet se vydáme metrem na Palmovku a odtud jednu zastávku tramvají číslo 6,25,16 nebo 8 - Balabenka. Přejdeme silnici a jdeme kousek rovně ulicí Sokolovská. Muzeum se nachází po pravé straně . Muzeum má dvě patra, v horním si můžete…

• Za krásnými výhledy na Šibeniční vrch
    Rozhledna Šibeniční vrch se nachází nedaleko Horšovského Týna na stejnojmenném kopci v nadmořské výšce 459 metrů nad mořem.Cesta z Horšovského Týna k rozhledně vede sice, jak už to většinou bývá, do kopce, ale není nijak náročná, ani dlouhá.Z centra…

• Výlet do České Třebové
    Město Česká Třebová nás překvapila hned po vystoupení z vlaku. Stojí zde krásná oranžová budova v rondokubistickém stylu. v Prostranství před budovou nádraží , zaujme zdejší netradiční fontána, uvnitř které se na vodě pohupuje velká koule se…

• Na kole k nejkrásnějšímu výhledu na Lipně
    Pojedeme na Svatý Tomáš ke zřícenině hradu Vítkův hrádek (Vítkův kámen). Všechny cesty vedou na Hrádek - můžeme jet převozem z Frymburku na Frýdavu, odkud je to na Hrádek cca 7 km, po jezerní cyklostezce kolem Lipna z Frymburku přes Lipno nad…

• Nejkulaťoulinkatější kroužení historickým jádrem Šumperka
    Pro někoho možná není severomoravský Šumperk typickou ukázkou pravého středověkého města, ale zdání občas klame. Někdejší Mährisch Schönberg je totiž i pro odborníky velkou vzácností, minimálně z pohledu na tvar, obrys či půdorys původního „starého…

• Túra na Veslesmeden v Národním parku Rondane/Norsko
    Na jednu z nejhezčích hor v Národním parku Rondane v Norsku. Túra, kterou jsme absolvovali patří k jedněm z nejhezčích panoramatických tůr v NP Ronadane a říká se že má vůbec nejheží výhledy ze všech hor v NP.   Od parkoviště pod Veslesmedenem cesta…

• Vstupte na palubu legendárního Titanicu
                      Vstupte na palubu legendárního Titanicu 8.2.2019 Na Titanicu už samozřejmě nikdo nepopluje, atmosféru počátku 20. století, vynálezů, uhelných stávek, ano ty byly v tomto příběhu důležité, protože z tohoto důvodu spoustě pasažérů…

• Toulání městem Chrudim
    Královské, druhé největší město Pardubického kraje - Chrudim je městem s bohatou historií i množstvím památek. Město leží na rozhraní Železných hor a Polabské nížiny. Chrudim je je jednou z největších městských památkových zón ve východních Čechách.…

• Oberwiesenthal, Fichhtelberg a Klínovec
    jedeme z Bečova přes Karlovy Vary a Jáchymov nahoru do hor jedeme se podívat, kam nás oko a chuť zavede měli jsme svačinu Nejdříve jsme navštívíli Kururt Oberwiesenthal. Nic konkrétního jsme nehledali a najednou jsme dojeli na nádraží…

• Za zážitky do Vrbna pod Pradědem
    V malebném prostředí Jeseníků je pěkným místem pro vaši dovolenou či výlet, rekreační středisko městečko - Vrbno pod Pradědem. V klidné jihovýchodní části na okraji Vrbna se lze ubytovat v zámečku Grohmann. Dnešní penzion - budova zámečku zde stojí…

• Šumavská jezera, Špičák a rozvodí dvou moří
    Jedeme přes Zbůch a Klatovy Železné Rudy Jdeme si prohlédnou Čertovo a Černé jezero a celkové se pokochat Šumavou. Svačinu jsme měli s sebou. Cestou do Železné Rudy stoupáme do kopců a míjíme obec zvanou Onen svět, tak zastavíme a…

• Smržovka - rozhledna Černá Studnice
    Dnes jsme zvládli výlet podle Jizery a směřujeme dál do Jizerských hor, kde chceme následující den udělat další výlet mezi Jizerou a Jizerkou. Cestou máme však ještě dvě rozhledny, kde bychom se chtěli zastavit – Smržovku a rozhlednu Járy Cimrmana.…

• Rabštejn nad Střelou
    Jedeme do Rabštejna. Jedeme z Bečova nad Teplou přes Manětín. Jedeme se podívat na hrad, naučnou stezku, zkrátka na všechno Vřude bylo zavřeno, byli jsme tam mimo sezonu, kávu jsme si dali v infocentru Zbytky hradu i kostel byly…

• Stezka podkrušnohorských pověstí
    Jedeme přes Karlovy Vary na Ostrov, Pernink a potom do Abertam. Tam projedeme a odbočíme na Plešivec. Na Plešivci je sjezdovka, lanovka a restaurace. Asi 100 m pod vrcholem a parkovištěm je Stezka podkrušnohorských pověstí. Je to stezka, kde jsou…

• Cestičkou se sovou Rozárkou – Ramzová
    Výlet s plněním úkolů a tajenkou na Ramzovském sedle, místě s nádhernými výhledy po celý rok.Celková délka trasy je 2,5 km. Počítejte přibližně 60–90 minut.Různé stupně obtížnosti. Žádné dlouhé chození. Můžete vyhrát super ceny! K dispozici v PDF…

• Cestičkou se sovou Rozárkou – Karlova Studánka
    Výlet s plněním úkolů a tajenkou v horských lázních Karlova Studánka.Celková délka okruhu je 1,9 km. Počítejte přibližně 90 minut.Různé stupně obtížnosti. Žádné dlouhé chození. Můžete vyhrát super ceny! K dispozici v PDF formátu na www.cestickou.cz&…

• Cestičkou se sovou Rozárkou – Malá Morávka
    Výlet s plněním úkolů a tajenkou v centru malebné Malé Morávky.Celková délka okruhu je 1,5 km. Počítejte přibližně 60-90 min.Různé stupně obtížnosti. Žádné dlouhé chození. Můžete vyhrát super ceny! K dispozici v PDF formátu na www.cestickou.cz …

• Okružní trasa – Spálov – Riegrova naučná stezka Údolím Jizery – Bítouchov - Kamenická stezka - Spálov
    Cestou do Jizerských hor jsme se zatoulali k Jizeře, kde jsme si naplánovali skutečně nádherný výlet. Tato trasa, která vede údolím Jizery a zpátky přes kopečky nad řekou, vede podle řady skalisek, je plná krásných vyhlídek na tuto řeku i řady…

• Velké Losiny – V zimním hávu
    Do Velkých Losin. Vzhledem k tomu, že obec leží na hlavní trase z vnitrozemí do Jeseníků, tedy silnici č. 44 a železniční trati jsou dostatečně pokryté i veřejnou dopravou, takže kdo nevolí individuální způsob dopravy vybere si i ty ostatní. Od…

• V Přelouči se od února do května koná výstava o historii beatové a rockové hudby na Přeloučsku v letech 1964 -1989
    Polovina 60. let byla v Československu charakteristická mohutným nástupem beatové hudby, která silně zasáhla mládež nejen ve velkých městech, ale i na venkově. Vznikala spousta nových skupina velmi podobné to bylo také v Přelouči.   Zdejší historie…

• Výstava Martin Káňa - Káaaňa - Sokolov
    V kostele svatého Antonína Paduánského v Sokolově je výstava Martin Káňa - Káaaňa Reprezentativní výstava tvůrce monumentálních výtvarných objektů Martina Káni, známého expresívními sochami, figurálně inspirovanými obřími „sci-fi“ pódii pro…

Založeno na Joomla!. Designed by: cheap net domain resellerspanel Valid XHTML and CSS.