forex trading logo

Kam na výlet
Turistika.cz - Tipy na výlet
RSS kanál Turistika.cz - Svět | Tipy na výlet

• Od metra Kobylisy starou i novou zástavbou s výhledem na Prahu na metro Holešovice
    Procházka mezi bývalými předměstskými domy doplněné novou zástavbou s výhledem na Prahu a most Barikádníků. Ze stanice metra Kobylisy (východem ve směru jízdy) se dostaneme k budově Katastrálního úřadu. Potom jdeme směrem k Bohnicím na Kobyliské…

• Zámecká slavnost
    Zámek RuegersRiegersburg - Dolní Rakousko Zámecká slavnost na zámku Ruegers Historická slavnost s rytířským turnajem, řemeslníci, gastronomie, tanec a muzika  Na zámku Ruegers začíná čas oslav. „Na žádost mladého hraběte posílá císař své slavné…

• Prostějov – pivovar U Císařské cesty
    Jedeme do Přerova a abychom tam také něco dovezli, zastavujeme se pro pivo v jednom z prostějovských pivovarů. Pivovar U Císařské cesty se nachází v severní části Prostějova – ve čtvrti Držovice, kousek od dálnice do Olomouce. Minipivovar zde…

• Kozárov – rozhledna Babylon
    Blížíme se k poslední rozhledně, kterou jsme chtěli navštívit na naší cestě do Přerova. Jenže mimo letní sezónu je otevřena pouze o víkendu, tak se zde musíme zastavit až cestou domů. Kozárov se nachází na Českomoravské vysočině severozápadně…

• Malhostovice – obec a vyhlídková věž Zlobice
    Vracíme se z Přerova, ale na trase máme ještě dvě rozhledny, kde se musíme zastavit, abychom si splnili náš plán. Obě jsou na sever od Brna. Jedna z nich je vyhlídková věž u Malhostovic. Malhostovice leží zhruba 20 km na sever od Brna. Na západ…

• Burianovy Ostrovy v Šumperku
    V severomoravském Šumperku se poslední dobou počet zajímavých akcí rapidně zvyšuje. Je sice pravda, že ne každá dosahuje mezinárodního věhlasu několikadenních festivalů s celosvětovou účastí typu Blues Alive a MFF, ale i tak stojí stále častěji za…

• Černá hora, ledové sochy na Pustevnách, jeskyně na Čertově Mlýnu.
    Určité zklamání z nenalezení jeskyně „Na Černé hoře“ minulý týden jsem si chtěl napravit tímto výletem. Opět jsem se vydal do stejných míst s nápady, kde by třeba mohla být. Zase nenalezeno. Teď už se tomu směji. :-) Ne vše mi příroda nechá odhalit.…

• Čechy pod Kosířem – obec a zámek s rozhlednou
    Při cestě přes rozhledny a minipivovary jsme chtěli po návštěvě pivovaru ve Lhotě pod Kosířem vyrazit na rozhlednu Velký Kosíř. Máme však smůlu. Rozhledna je z technických důvodů uzavřena. Tak se aspoň podíváme k zámku. Čechy pod Kosířem leží…

• Lhota pod Kosířem – obec a pivovar
    Přes rozhledny a minipivovary jedeme z Plzně do Přerova. Před dojezdem do cíle musíme někde ještě jednu noc přespat. Chceme spojit dvě příjemné věci - přespat někde v blízkosti minipivovaru a ráno vyrazit na rozhlednu. První vyšlo. Druhé bohužel ne …

• Pokus o nový rekord. Slavnostní zahájení sezóny 2018 v parku Fábula.
    Jedeme do nejvlepšího světa zábavy pro celou rodinu - do parku Fábula v Kamenici nad Lipou autem. Šestá sezóna se slavnostně otevírá 5.5.2018 pokusem o nový rekord - zdarma se půjčují kostýmy- o nejvyšší počet pohádkových bytostí na jednom…

• Místo, kde zůstala atmosféra první republiky přítomná - Muzeum klasického knihařství
    Do Rožďalovic, do Muzea klasického knihařství se dá jezdit opakovaně. Výstavka připomínající v rámci stálé expozice stoleté jubileum naší republiky tu bude celý rok 2018. Použijeme vlak nebo automobil, místo na rozhraní okresů Nymburk a Jičín je…

• Blausee - Švýcarsko
    Pokud jste si jako pobyt dovolené vybrali Švýcarsko, určitě bych doporučil jako zajímavou zastávku malé jezero (snad je to jezero) Blausee. Kouzelné místo uprostřed krásné švýcarské krajiny, kde se jakoby zastavil čas. My jsme se k Blausee vypravili…

• Lázeňské město Poděbrady
    Naše společná cesta začíná na Exitu 39 dálnice D11. Odtud směřujeme do Poděbrad a u obchodního parku u kruhovém objezdu vyjedeme na prvním výjezdu. Odtud pokračujeme stále po hlavní silnici až přejedeme řeku. Po 100 metrech odbočme doprava a za…

• Polabím: Čelákovice-Přerov-Lysá
    Na výlet placatou polabskou krajinou jsme vyrazili z vlakové stanice Čelákovice Jiřina. Po zelené turistické značce jsme došli do Přerova nad Labem a následně stále po zelené pokračovali na rozcestí Litolský most. Odtud jsme se drželi červené značky…

• Dobříš - strašidelný zámek a spousta hraček.
    Dobříš je nenápadné město se zámkem s francouzským a anglickým parkem - bohužel francouzský park je do roku 2020 nepřístupný. Jeli jsme s rodinou vlakem z Prahy, cesta netrvala ani moc dlouho a ani moc krátce, takže byl čas na čtení knihy. Nádraží…

• Pozor na Pardubice, dovezli tam zbraně (Poklady zbrojnic)
    Do Pardubic by se měl alespoň občas podívat každý, i když fanoušci hokeje, dostihových koní a perníku zde budou hrát asi navždy prim. Velmi zajímavou atrakcí je však také zdejší zámek i v něm sídlící Východočeské muzeum, zvláště, když se zde…

• Expozice a budovy Národní galerie (NG Praha)
    Zajímavým tipem na výlet, určeným převážně milovníkům výtvarného umění a historických památek, může být také návštěva pražských objektů, ve kterých jsou vystavovány nejzajímavější exponáty ze sbírek Národní galerie (a že má NG rozhodně co nabídnout)…

• Další pokus o nalezení jeskyně na Černé hoře.
    Po náročnějším pracovním týdnu jsem se musel nějak odreagovat a tak jsem, jak jinak, vyrazil do hor. Plány jako vždy smělé. Tentokrát jsem si „nesmeky“ nebral, přes týden bylo poměrně teplo. Vyrazil jsem z Ostravy – Hrabůvky, autobusového stanoviště…

• Dobrochov - obec a rozhledna Předina (Štátula)
    Naše putování po rozhlednách mezi Plzní a Přerovem se pomalu končí. Snad už nám zbývá jen dřevěná rozhledna u Dobrochova. Dobrochov leží jen kousek od dálnice mezi Vyškovem a Prostějovem. Blíž je to do Prostějova - přibližně 11 km na sever.…

• Drnovice u Vyškova – obec a rozhledna Chocholík
    Jedeme z Plzně do Přerova, trochu oklikou, protože se chceme zastavit u rozhleden, které ještě neznáme. Jedna z nich je u Drnovic. Drnovice leží na potoce Drnůvka na jižním úpatí Drahanské vrchoviny. Do Vyškova, který je zhruba 40 km…

• Křtiny – zámek a poutní kostel Panny Marie
    Z rozhledny v Babicích nad Svitavou míříme k rozhledně v Drnovicích. Bereme to však přes Křtiny, kde je nádherný kostel od Santiniho. Křtiny jsou vstupní branou do střední části Moravského krasu - leží na okresní silnici z Brna do Jedovnic. Do…

• Po stopách bitvy tří císařů
    Jako každoročně jsme v listopadu vyrazili na slavnostní zakončení turistické sezóny na pochod Za posledním puchýřem. V roce 2017 tento tradiční pochod hostilo jihomoravské město Bučovice.Do Bučovic jsme se dopravili autem, prošli jsme si vybranou…

• Babice nad Svitavou – Alexandrova rozhledna - Adamov
    Jedeme do Přerova a rozhodli jsme se, že musíme zajet na rozhledny, které ještě neznáme. Některé jsou v oblasti severně od Brna. Ze Soběšic přejíždíme do Babic nad Svitavou. Obec Babice nad Svitavou se rozkládá v chráněné krajinné oblasti…

• Bastei - dominanta Saského Švýcarska
    Jedeme kousek od českých hranic do městečka Kurort Rathen, které leží cca. 30km odDěčína. Rathen se nachází přímo pod panoramaty Labských pískovců a na úpatí světově známého skalního mostu Bastei. Název Bastei (česky Bašta) připomíná obranný…

• Veľký Choč - nejvyšší vrchol Chočských vrchů
    Tentokrát nás kroky zavedou na Slovensko. Přesněji do Chočských vrchů, které jsou, ikdyž trochu neprávem, turisty poměrně opomíjeným pohořím. Patří do soustavy Vnitřních Západních Karpat a Fatransko-tatranské oblasti. Dělí se na tři podcelky, a to…

• Soběšice – obec, rozhledna Ostrá horka (Strom) a pivovar
    Při naší cestě do Přerova se snažíme navštívit ty rozhledny, kde jsme ještě nebyli. Jedna z nich je na jižním okraji Soběšic. Tam je dokonce ještě jedna další zajímavost. Soběšice jsou v současné době městská čtvrť, která se nachází na severním…

• Nikolaj Kozlov - V přízemí - Loket
    Autem do Lokte, kde probíhá: Výstava Nikolaj Kozlov - V přízemí  Průřez celoživotní tvorbou loketského malíře s ruskými kořeny Nikolaje Kozlova navazuje na výstavu o dvě generace staršího Štefana Vnučka. Uvidíte spojení fantaskna s realitou,…

• U jezírka - Lesní naučná stezka s pozorovatelnou
    Přes rozhledny jedeme do Přerova. Přejíždíme z Lelekovic do Soběšic. Přímo na trase je vyhlídka U jezírka. Tam se musíme jít také podívat. U jezírka je rozcestí a také zastávka autobusu MHD Brno. Jsme tedy na severním okraji Brna, i když do…

Založeno na Joomla!. Designed by: cheap net domain resellerspanel Valid XHTML and CSS.